Hemma!

Hej! Idag är jag hemma! Jag tänkte berätta lite om vad vi gjorde när jag sov över,detta kan bli ganska långt inlägg.

Först,när jag kom dit så´var det lite fest.Alla tjejer i hennes klass (min kusins klass) var där och åt mat,sedan lekte vi en lek.Men knyter fast ett snöre med en ballong på runt foten och så ska man försöka smälla alla andras ballonger.Jag klarade mig super långt.. :blush: MEN JAG ÅKTE UT! :O :D Sedan så fick vi inte komma in i köket,för det var en överraskning där.VI FICK SITTA I MIN KUSINS RUM OCH HON KOM IN MED MASSA OSTBOLLAR OCH GODIS OCH DRICKA! :D

Sedan när alla hade gått,så skulle ju jag sova över.Vi målade med glitter pennor,på små papper.Sedam viker man dem på mitten och vecklar ut igen,och då har det bildats ett mönster.Sedan spelade vi något spel,typ frågesport.(MINNS INTE VAD SPELET HETTE XD)

Sedan var det läggdags.. :(

Jag drömde..äsch,minn inte..

Sedan på morgonen behövde jag gå på toa,typ klockan 6.Så glömde jag stänga dörren,så hennes katt gick in och väckte henne. :D :D :D

Sedan klädde vi på oss,åt frukost och gick ut.Hon bor  vid en sjö,alltså man går ner på några stenplattor till en sjö.Den var is nu (såklart) så vi gicl till en mosse med hennes hund! :D Där lekte vi,bygge kojor och lite sånt.Sedan åkte vi skridskor på sjön,fast min kusin ramlade och blev super våt,så åket blev typ i 20 minuter. :thumbdown:

Mvph Sh123 P.S Kika gärna in min blogg med min kille http://panfuparet.bloggplatsen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0