Speciellt...

Hej! Förlåt för att jag inte har bloggat,idag,jag glömde säga att jag har skateboard varje Tisdag.. :S Men nu vet ni säkert det"!! :D

Jo,som ni kanske ser heter rubriken Specidllt...Det speciella är att jag ska ha lite speciella grejer,nu år 2011 :P Ni kan hitta sidan där alla speciella grejer står i menyn av bloggen,i en lista som heter "senaste nytt i bloggen" klicka på den,då kommer dte upp lite länkar,klicka på länken där det står "Speciellt i år" Så kommer du dit,syns imorgon! P.S Det är inte säker,men ibland åker jag och pappa och simmar på onsdagar,jag gör det iställrt för att behöva lyda folk,ni vet..Simma 200 meter nu..Haha! xD När jag åker skateboard,åker jag till en skate-hall varje Tisdag,samma med simning..fast på onsdagar :P Jaja,nu säger jag natti natti! :)

Mvph  P.S Ska ta tillbaka smileyesearna nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0